Mi bootloader unlock tool

 Xiaomi Qualcomm:


(EDL) Erase frp (1)(EDL) Erase frp (2)(EDL) mi account bypassbackup nvdataErase frpRestore DFTWAREECRAPartition write (ing)Erase nvdataDual imei fixSideload mode mi account bypassSideload mode frp eraseSideload mode bootloader unlock

Xiaomi Mediatek:

Bootloader Unlock (1)Bootloader Unlock (2)(no need blu) Redmi 10A global fixbackup nvdataErase frpRestore nvdata EraErase nvdataPartition write (img) writeDual imei fixSideload mode mi account bypassSideload mode frp eraseSideload mode bootloader unlock

Samsung:

Enable ADB Method 1 (Erase FRP)Enable ADB Method 2 (Erase FRP)Fastboot Flash[FASTBOOT] System[FASTBOOT] Bootloader[FASTBOOT] Recovery[FASTBOOT] EDL (unlocked)[FASTBOOT] set_active a[FASTBOOT] set_active b[FASTBOOT] Unlock tool open[FASTBOOT] erase frp[FASTBOOT] flashing unlock[FASTBOOT] Patch DM-Verity fix

ADB:

Device info - adb/Sideload[ADB] System[ADB] Download Mode[ADB] Recovery[ADB] Sideload[ADB] Fastboot(ADB) EDL (bootloader unlock) GURU.C[ADB] Xiaomi MTK MIUI 13 (mi account bypass)[ADB] vivo phone exception error fix



Download link...   https://smoner.com/h2iaDJ
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url